خیلی جنگیدم ولی نشد

خیلی جنگیدم ولی نشد
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

قدر است امشب، قدر گناهان من، قدر بخشش تو...

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۰ ب.ظ

میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم؟
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم
لب بستم از تو و ، افطار می کنم
من عاشق توام . اقرار می کنم!
اقرار می کنم ، یاد توام هنوز
هم سخته خواب شب، هم خنده های روز
از تو حواسمو ، هی پرت می کنم
با قلب بی کسم ، هی شرط می کنم
حالا که اومدم ، چیزی به روم نیار
تا دیرتر نشه ، راهی جلوم بذار
...

برگشتنای دیر ، دل بستنای زود
باور نمی کنی ... دست خودم نبود!
...
باور نمی کنی .... دست خودم نبود

  • شن

نظرات  (۳)

امیدوارم همگی حاجت روا بشیم
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی ...
سلام الهه جان
خوبی عزیزم؟
خیلی قشنگ بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">